.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه مسئولان ساری؛
پل روگذر پيروزي بابل آماده بهره‌برداري شد
شهردار بابل گفت: همزمان با سوم خرداد پل روگذر پيروزي بابل آماده بهره‌برداري شد.
پل روگذر پيروزي بابل آماده بهره‌برداري شد

شهردار بابل گفت: همزمان با سوم خرداد پل روگذر پيروزي بابل آماده بهره‌برداري شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حميد سفيدگر در جلسه شوراي اداري شهرداري بابل اظهار داشت: پل روگذر تقاطع طالقاني به بلوار جانبازان كه در سوم خرداد سال 87 كلنگ آن با حضور استاندار، امام جمعه و جمعي از مسئولان استان و شهرستان به زمين زده شد ظرف مدت كمتر از يكسال به بهره‌برداري رسيد و قابل افتتاح است.
وي افزود: اين پروژه با اين حجم و وسعت كاري به عنوان تنها پروژه نمونه در استان مازندران است كه زودتر از موعد مقرر در قرارداد به اتمام و آماده بهره‌برداري شد.
سفيدگربيان داشت: اين پل روگذر به طول 182 متر و عرض هشت متر با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال ظرف مدت كمتر از يك سال به بهره‌برداري رسيد.
وي از همكاري و مساعدت استانداري مازندران، فرماندار، شوراي شهر، راهنمايي و رانندگي، بازرگاني و كسبه اطراف كارگاه پروژه پل پيروزي قدر‌داني كرد.
سفيدگر از رنگ‌آميزي تاسيسات و جداول سطح شهر بابل خبر داد و افزود: به منظور زيبا‌سازي شهر بابل تمام تاسيسات و جداول اين شهر رنگ‌آميزي مي‌شود.
وي افزود: خط‌كشي ترافيكي شامل 8 ‌هزار متر طول خط وسط، 2 هزار بلوك عابر پياده، رنگ‌آميزي تاسيسات شهري از جمله تنديس‌هاي حجمي، رنگ‌آميزي جداول، بلوارها و ميدان‌هاي شهري آغاز شد و تاكنون 70 درصد عمليات آن به پايان رسيده است.
شهردار بابل خاطرنشان كرد: در شش ماهه نخست سال جاري يك ميليارد و 250 ميليون ريال براي رنگ آميزي ترافيكي و تاسيسات شهري هزينه مي‌شود.
وي از شهروندان بابلي خواست با مشاركت بيشتر با شهرداري در حفظ و زيبايي شهر كوشا باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1388
مدیران ساروی از این خبرها زیاد شنیدن اما کو گوش شنوا . جاده مرکز استان ما را به یاد جاده های اهواز و خرمشهر در دوران جنگ می اندازد.
البته مسولین عزیز نگران نباشید با شما نبودم شما به حواشی بپردازید اصول مهم نیست.
شهروند حاشیه پرداز
نا شناس 4 خرداد 1388
من به عنوان یک ساروی از اینکه یک پروژه توی استان سریع اجرا شد خوشحالم (ان شااله که دقت رو فدای سرعت نکرده باشند) اما ایکاش کمربندی ساری که پر ترافیک ترین نقطه استان هست بدلیل اتصال تمامی جاده های هراز، فیروزکوه، کیاسر-سمنان و جاده کناره به شرق استان و گرگان و مشهد هر چه سریعتر و اصولی انجام بشه که هم ساروی ها و هم هم استانی ها و هم مسافرین و خودرو های سنگین ترانزیت راح تر رفت و آمد نمایند
علی(شهروند بابلی) 4 خرداد 1388
چرا تیتر های نیش دار می زنید ؟
چرا قابل توجه مسولان ساری؟
شهر بابل بروژه های تاریخی دارد که هنوز شهرداری به آن نبرداخته است
بارک ساحلی - تعریض خیابان مدرس-و . ..
که شهردار ی این دوره این مسایل رو کنار گذاشته است
نجم 5 خرداد 1388
اولا كه عكس، مربوط به پل روگذر پيروزي بابل نيست، واقعاَ خبرنگار خبرگزاري فارس ( كه شما خبرتون رو از اون خبرگزاري نقل كرديد) نميتونست يه عكس از پل روگذر بابل تهيه كنه!!!؟؟؟؟.......... ثانياَ از شهردار بابل كه با افتخار(!) از اتمام اين پروژه دم ميزنه سوالي دارم و آن اين كه آيا ساخت اين پل براي سهولت تردد ماشين هاي عبوري كمربندي نبود؟( كه بود) .... پس اگر براي سهولت ماشين هاي عبوري از شهرهاي غربي به شهرهاي شرقي بابل بود، پس چرا ساخت كمربندي( جاده آمل به جاده قائمشهر) را شروع و نيمه كاره رها كرديد؟ اگر هزينه ساخت اين پل را به ساخت كمربندي مي داديد، مطمئنا ساخت كمربندي زودتر انجام مي شد و اينهمه ماشينهاي سنگين مجبور به ورود به داخل شهر بابل نبودند ( بگذريم از اين كه طول پل نهايتا به ١٨٢ متر مي رسد نه بيشتر و بعد از آن مجددا ترافيك شروع مي شود)...... البته شهردار بابل مقصر نيست بلكه موازي كاري در اداره جات و سازمان هاي ما به يك سنت تبديل شده است.... با اين اوصاف ، اتمام اين پروژه قبل از موعد مقرر ( در ايران) جاي « تشويق و خسته نباشيد » دارد!!!




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.